fredag 8 januari 2010

8 JANUARI 2010 = OPRODUKTIV DAG.

Rödvinströtta huvudet har inte riktigt varit med i matchen idag. Om man säger så. Den där träningen uteblev, vilket inte är okej någonstans. Jag har ätit ca. ½ liter A-fil med Quinoamüsli. Jag har även ätit en banan, en burk majs och en burk ananas. Rödvinströtta huvudet orkade inte laga någon mat. Än mindre handla något ätbart. Därav dagens otroligt dåliga näringsintag. Jag har tittat på (sovit till) ett antal avsnitt ur Sunes Jul, fantastisk julkalender! "Förbannade jävla biljävel" och "Pulkapappa" är helt otroliga. Faktiskt.
Nu ska jag ta tag i mitt liv litegrann genom att 1. Städa 2. Söka jobb 3. Göra något kreativt. Lite vin på detta, så har jag en riktigt bra (och produktiv!?) kväll framför mig. Ja, vi får väl se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar