onsdag 6 januari 2010

UNDISCLOSED DESIRES.

Det här med att alla varje år har sådan jävla hets på s.k. nyårslöften känns rättså omodernt. Hur många är det som faktiskt håller de där löftena, som de allt för ofta fulla som jävla as stått och lovat (och skrikit ut till övriga närvarande) på tolvslaget!? Ja, jävlar. Jag har inga nyårslöften. Jag har dock några uttalade mål med året. De är följande: Träningsmässigt vill jag klara de mål/utmaningar som jag ställt upp för mig själv på Tjejklassikern och på Tjejmilen. Dessutom vill jag få tillbaka den där magen som jag en gång hade. På riktigt. (Ytligt, men vad fan!) Ett annat mål för 2010 är att få ett jobb. Ett riktigt jobb. Där man tjänar riktiga pengar. Tyvärr så kommer man ju inte så långt i denna värld med låtsaspengar. Papper som papper, skulle man ju kunna tycka. Men icke! Och det är de konkreta mål jag har. Känns inte helt jävla omöjligt att uppnå ändå. Och det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar