söndag 3 januari 2010

PLÖTSLIGT HÄNDER DET.

Ja, dra på trissor! (Haha, vilket jävla uttryck. Känner mig stenålders som använde/r det.) Jag har hittat mina bestick/köksredskap. Det var ju faktiskt på tiden och även väldigt praktiskt. Inte de/t snyggaste för ett designskadat öga, men de fyller sin funktion och för en rik uteliggare så är det just deras funktion som är det viktiga. Och jag har även hittat den där mattan, som egentligen är rättså ful. Så ful att den blir snygg. Allt detta igår när jag var hemma (Karlskoga) på en blixtvisit, som trots sin korthet var mycket mer än vad jag klarade av. Ja, jävlar.
För ett tag sedan hittade jag mitt duschdraperi från Marimekko. Detta har förhindrat swimingpool i mitt badrum - Mycket bra!

Att jag när jag igår var hemma tog med mig min kära snowboard, men inte fick med mig boots, hjälm, googles eller ryggskydd kanske inte behöver nämnas här. Typiskt mig och jag är inte det minsta förvånad längre. Jag vet inte riktigt vart jag har gjort av mitt minne. Men jag har underställ, sockar och byxor/jacka här. Och det är ju en jävla tur. En jävla tur, som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar