torsdag 28 januari 2010

TROUBLE IN PARADISE.

Ja, jävlar. Om man inte tycker att man har tillräckligt med problem sedan innan, så ser man ju fan till att skaffa sig fler! Herregud. Lyxproblem, förvisso.
Dessutom har jag ett förstahandskontrakt på en lägenhet i Karlstad från 1 april. Jag har även ett jobb som reseguide i Alperna i sommar. KUL! Nu till baksidan med roligheterna. 1. Jag vet inte vart i världen jag befinner mig 1 april = sådär bra att ha en lägenhet i Karlstad då. 2. Att jobba som reseguide i Aplerna kräver en reseledarutbildning. Denna utbildning kostar 5995 sek (+ 395 sek för försäkring). Jag är förvisso en rik uteliggare, men jag känner väl inte riktigt att jag har 5995 sek (+ 395 sek) i fickan på mina blå jeans. Mycket annat ryms där, dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar