lördag 23 januari 2010

STAVAR - HUR SVÅRT KAN DET VARA?

Jag är förbannad. Hur jävla svårt kan det vara att få tag på ett par stavar i längd 130 cm, egentligen?! Jag har varit runt till Karlstads alla butiker och inte någonstans finns det stavar i just denna längd. Och på internet får jag meddelandet "varan är för tillfället slut på lager". Jaha. Det var ju bra.
Igår köpte jag därför ett par stavar av längd 135 cm och som IntersportLars sedan skulle kapa av till 130 cm. Det enda problemet är att han inte lyckas med just detta. Dock lyckas han bränna sönder handtagen på stavarna. Perfekt! Idag kommer jag alltså få åka ca. två mil med dessa, inte bara för långa utan även trasiga, stavar. Sedan är det jag som åker till Intersport och kräver mina pengar tillbaka. Jag ska låta Anders styra upp detta. Då kan jag lita på att det blir ordentligt gjort. Någon jävla ordning får det ju faktiskt vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar