lördag 30 januari 2010

YTTERLIGARE KONSTATERANDEN.

1. Vid kreativitet försvinner allt annat.
2. Taklampa måste monteras ner till fördel för dans.
3. Det är bra att ha manliga vänner som bor nära och som har verktyg, eftersom jag inte fått med mig min verktygslåda.
4. Att träna 5-6 gånger/vecka medför att jag behöver iallafall en dag då jag inte är aktiv överhuvudtaget. Går sådär. Dessutom kan jag inte leva på luft och ska därför försöka äta mycket protein och grönsaker/frukt och lite kolhydrater. (Deffa!?)
5. Trots att jag älskar vinter med snö och kyla, så längtade jag igår litegrann efter sommar. Ljumma sommarkvällar, bara ben, sol, bad, volleyboll, kajak, picknick, tält, löpning, öl, vin, grill.... Listan kan göras lång. Sommaren 2009 var underbar!
6. Varmt vatten + ingefära + citron = Mirakelkur!
7. Att sälja saker på Tradera är kul.
8. 2011 ska jag genomföra ett Triathlon.
9. Det enkla är ofta det bästa. T.ex. levande ljus - så enkelt, men så otroligt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar