onsdag 13 januari 2010

FRISKIS&SVETTIS IMPONERAR.

Jag är nyss hemkommen från ytterligare ett pass på Friskis&Svettis. Och återigen kommer jag hem och är imponerad. Bra! Okej. Jag har väl varit på bättre pass är Jympa styrka/medel, vilket var vad dagens träning innebar, men all träning blir alltid vad man gör den till. Dessutom kan/ska man inte träna högintensivt hela tiden, även om jag personligen tycker att det är roligast. Riktig gristräning, liksom. Jag är en förespråkare för varierad träning, både vad gäller träningsform och intensitet, då detta är vad som ger bäst resultat.

Jag har nu ett månadskort på Friskis&Svettis i min ägo. Efter ett helt otroligt velande om jag skulle köpa ett månadskort eller årskort, så föll lotten tillslut på ett månadskort. Jag vet ju trots allt bara vad jag gör i ungefär en månad till. Bra val, alltså.

För övrigt så har jag insett att jag måste köpa mer träningskläder om/eftersom jag ska fortsätta träna såhär hysteriskt = 5-6 gånger/vecka. Detta ska jag styra upp i helgen. Längdskidor, även. Det här blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar