söndag 17 januari 2010

JAG ÄR MED LÄNGDSKIDOR.


I samma ögonblick som jag slog upp mina melerade imorse bestämde jag mig för att åka till Bergvik och kika på längdskidor där. De där Fischerskidorna som Anders tipsat mig om passade dock inte, då de var alldeles för stora i spannet. Men jag gick inte tomhänt därifrån ändå, utan fick med mig ett par Madshus hem. Några hundralappar dyrare (Såklart, det är ju mig vi pratar om...! Suck.), men de passade mig perfekt. De är 185 cm och fint blå. Dessutom har jag pjäxor som matchar skidorna. Detta kan ju inte bli annat än bra.

Jag ska åka med några damer på jobbet någon kväll till veckan och till helgen ska jag ev. till Branäs. Om så inte är fallet tar jag nog gratisbussen till Hovfjället och åker där. Jag är laddad!

1 kommentar:

  1. Har du varit i Branäs tidigare? Kul att höra vad du tycker. Är själv bofast på orten och äger en uthyrningsstuga också:)

    SvaraRadera