onsdag 20 januari 2010

JAHA. HÄR SITTER JAG OCH ÄR VAKEN.

Opraktiskt att vara vaken såhär dags när klockan är ställd på 05.30. Mina ögonlock känns tunga som bly, men sova kan jag förstås inte. Bra där, Madsen.

Loggade in på mailen och möttes av fem stycken svartmarkerade mail. Nya, alltså. Två från Facebook (av någon jävla anledning har jag inte tagit bort det där), ett från Framtiden AB, ett från någon Susanne (?) och ett från min kära Susanna. Med ett leende på läpparna öppnade jag mailet från min vän och till min glädje var det riktigt långt.

Trots avhuggna ben och lite väl mycket himmel, så är denna bild en av mina favoriter från New York. Antagligen för känslan och stämningen där och då. (New York, Central Park, maj 2009).

Att mailet, utöver berättelser från livet over there och frågor, även innehöll följande: "Jag älskar få mail från dig", "Du är världens härligaste tjej!!!!!!!! Unik! Finns bara en som du!!!" och "Jag tänker mkt på dig och saknar dig" gjorde mig inte mindre glad. Fina ord från fina vänner är härligt!

Susanna är en fantastisk människa och vän. Jag saknar henne, varje dag, och längtar tills vi ses igen. Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar