torsdag 4 mars 2010

DET SNURRAR I MIN SKALLE.

Jag är stressad_tjej84 och det beror främst på att andra människor lägger över sin stress på mig. Det är inte okej. Visst, det är väl upp till mig att påverkas av det eller inte, men det är fan inte så lätt. När en person säger "måste" 15 gånger på de 75 minuter vi sågs blir det lätt lite stressigt i huvud och mage, hur mycket man än försöker att låta bli. Jag har liksom nog med grejer ändå att vara stressad över.... Suck, man kan ju bli trött för mindre. Jaja. Solen skiner, jag färgar mitt hår (rik uteliggare), skriver offert, skissar (dock endast i huvudet än så länge), packar, viker tvätt, förbereder och pluggar. Det sistnämnda gör jag inte alls, vilket är det jag borde göra mest. Tid är bristvara och om sanningen ska fram så glädjer jag mig otrolig åt att det är så, för det betyder ju att jag känner, lever och finns. Att det händer saker i livet, liksom. Trist om det vore tvärtom.

Jag längtar efter att spendera tid med min SNOWBOARD. Därför packar jag väskan och drar till Göteborg i helgen. Passande, på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar