tisdag 9 mars 2010

SATSbitch.

Från och med idag, tisdag 9 mars 2010, är jag en SATSbitch. Dyrt som fan, ja, men det får det vara värt. Man får ju som bekant vad man betalar för, och dessutom kan jag flytta med detta kort om/när jag flyttar ifrån stan. Bra! Träning är inte längre bara ett intresse hos mig... Det har blivit en permanent del i min livsstil. Och sådant är värt alla pengar i världen, tycker jag.

Förhoppningsvis lyckas jag med att skaffa mig ett jobb inom en snar framtid. Annars är risken stor att jag tränar ihjäl mig och det vore ju lite jobbigt. Men jag fixar liksom inte att inte ha något att göra och då är det lätt att spendera tid på gymmet. Det finns liksom inga "undanflykter" till detta när man inte har så mycket annat för sig. Jajaja. Det var väl ett jävla tjat kan man tycka. Godnatt.

Träningskort (på rätt ställe) - Check!
Bra matrutiner - Jobbar på det..... Ett mål att uppnå under 2010 kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar