onsdag 17 mars 2010

ONSDAG 17 MARS 2010.


1. Var det inte januari nyss!?
2. Jag har löst min Hållf.uppg. (tror jag) och det känns väldigt bra! Dessutom lämnades examensarbetet in för sista gången i måndags. Nu återstår endast helvetestentan. Jag vill inte skriva ut mitt mål här, men kanske kanske kan jag nå det!! :)
3. När jag i all hast rusade till parkeringen på Herrhagen i morse upptäckte jag till min stora lycka att det hade snöat i natt! Antagligen säsongens sista snöfall så därför passade jag på att njuta lite extra. Nu längtar faktiskt till och med jag efter grusknaster under fötterna, fågelkvitter och tussilago i dikeskanten. VÅR!
4. Migrän-huvudvärk, vilket är allt annat än okej. Men jag har ändå lyckats städa mitt hem och det var verkligen på tiden. Snusk-hemmet.. .
5. Träning utgår idag. Imorgon är det dock andra bullar som gäller och jag har fått till någon form av mat-schema. Jag hoppas att jag i och med detta får någon jävla ordning på mina matvanor.
6. Om en vecka är jag sambo för en stund. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar