söndag 14 mars 2010

SKÖNA SÖNDAG.

Jag startade dagen med en brunch på stan med AnnaPaparazzi. Brunchen blev väl kanske mer fika för min del, eftersom Espressohouse inte hade något glutenfritt bröd. Jag fick iallafall min efterlängtade varma choklad. Bra. Annars lyssnar jag på The Doors (såg filmen med samma namn igår) dagen till ära och försöker skapa någon jävla ordning i mitt hem. Det går sådär. Av någon anledning så lockar gamla papper med texter av diverse olika uttryck mer än att vika tvätt, diska och dammsuga. Jag har lust på en springtur, men jag tror tyvärr att just detta får utgå. Jag har befunnit mig i någon trötthetsdvala hela helgen och senaste dygnet har jag spenderat 13 timmar i sovande form. Jag tror att min kropp vill att jag tar det lite lugnt, så det kanske är på tiden att jag lyssnar!?

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=11353787&id=727500359

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar