tisdag 30 mars 2010

ENERGI = NOLL.

Idag har jag ingen som helst energi till någonting. Jag vill bara sova. Men jag försöker bota detta med massor (och jag menar MASSOR) av Mullegodis, vilket verkar funka ganska så bra faktiskt! För trots avsaknaden av energi har jag:
- Ringt ett jobbigt samtal.
- Ringt Lundbergs ang. lägenheten (återkom imorgon).
- Bestämt mig för att hyra ut lägenheten (därav samtalet ovan).
- Tagit några bilder på morgonpromenad hem. (Fler ikväll och imorgon).
- Ritat klart en liten figur.
- Mailat ett antal mail... .

Nu samlar jag kraft för att:
- Ringa jobbsamtal * MÅNGA.
- Skissa och göra CADmodell.
- Träna (Löpning).
- Tvätta.
- Posta viktig post.

Inte så jävla jobbigt ändå. Mitt huvud är som tuggummi... . Men det fina är att jag ler, både inuti och utanpå. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar