onsdag 31 mars 2010

VACKERT.

Min vän K berättade en sak för mig som gjorde mig glad och som jag därför vill dela med mig av: "Jag ringde adlibris för jag insåg att vi inte skulle hinna få vår cubaguidebok innan vi drar, så jag frågade om man kunde ändra leveranssätt, men han snällingen som svarade sa: nej tyvärr, för då börjar beställningen om från början så ni får den inte snabbare för det. Men, jag bjuder på det idag, klickar i annat leveranssätt o ni behöver inte betala för det. Då sa jag tack, o frågade om jag inte kunde kompensera det på något sätt eller om jag bara skulle föra snällheten vidare. Då sa han: för den vidare".
Jag blir så lycklig av att höra sånt. Människor kan vara så fantastiska enbart i och med sin existens. Det är en fin värld vi lever i, trots allt. Live simply.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar